-
Mësimi i rregullt
Mësimi i rregullt, arsim fillor për adoleshentë ( nga 15 deri 24 vite)
Vitet arsimore I II III IV Ciklet arsimore 1 2 3 4 5 6 7 8 Lëndët mësimoreI.Mësimi i obligueshëm Fondi javor dhe vjetorë i orëve nëpër ciklet arsimore V – J V – J V – J V – J gjithësej 1.Gjuhë amtare 108/6 108/6 108/6 108/6 90/5 90/5 90/5 90/5 792 2.Gjuhë maqedone për bashkësitë 36/2 36/2 36/2 36/2 36/2 36/2 216 3.Gjuhë e huaj 54/3 54/3 36/2 36/2 180 4.Маtematikë 90/5 90/5 90/5 90/5 72/4 72/4 72/4 72/4 648 5.Natyra 36/2 36/2 72 6.Shoqëria 36/2 36/2 72 7.Мuzika,Arti figurativ,arsim fizikë.shëndetsor 36/2 36/2 36/2 36/2 36/2 36/2 36/2 36/2 288 8.Biologjia 18/1 18/1 36/2 36/2 108 9.Gjeografija 18/1 18/1 36/2 36/2 108 10.Historia 36/2 36/2 36/2 36/2 144 11.Fizika 54/3 54/3 108 12.Kimia 54/3 54/3 108 Gjithësej nr.orëve 468 684 720 972 2844 Nr.i lëndëve 3 6 8 10 II.Mësimi zgjedhor V – J V – J V – J V – J gjithësej Puna me kompjuter
Informatik36/2 36/2 36/2 36/2 36/2 36/2 36/2 36/2 288 III.Mësim Fakultativ V – J V – J V – J V – J gjithësej Rome, Vllahe, sërbe 18/1 18/1 18/1 18/1 18/1 18/1 18/1 18/1 144 36 36 36 36 Mësim plotësues dhe shtuesë 18/1 18/1 18/1 18/1 18/1 18/1 18/1 18/1 144 36 36 36 36 Ora e bashkësisë së klasës 18/1 18/1 18/1 18/1 18/1 18/1 18/1 18/1 144 36 36 36 36 Me mësim të rregult nënkuptojmë
Me mësim të rregullt kuptojmë; ndjekjen e rregullt të mësimit, çdo ditë nga ana e atyre që e ndjekin mësimin ku realizimi i procesit edukativ – arsimor realizohet sipas programeve speciale për të rritur.
- Mësim i rregullt për adoleshent prej 15 deri 24vjeçar.
- Mësim i rregullt për të rritur mbi 24 vjeçar.
- Mësimi i rregullt për adoleshent 15 deri 24 vite ;
Procesi edukativo arsimor ,mësimi realizohet në një ndërrim edhe atë mbasë dite
Fillimi i mësimit ndryshon thuaj se në të gjitha qendrat regjionale, sepse janë të kushtëzuar nga shumë faktorë, siç janë:
– koha e punës së ndjekësve ;
– mbarimi i mësimit në shkollat amë ;
– funksionimi i regjimeve të kushteve të posaçme (SHRD Idrizovë )
– nxënësit që ndjekin mësimin të jenë të liruar nga obligimet e ditës.
Për shkak të zhvillimit të shkollës dhe të angazhimit të kuadrit edukativ – arsimor në shumë qendra, mësimi organizohet në bllok-orë.
Një bllok orë zgjat 75 minuta.
-
Mësimi konsultativ
Për mësim përgatitor- Konsultativ
Vitet arsimore I II III IV Ciklet arsimore 1 2 3 4 5 6 7 8 Lëndët mësimoreI.Lëndët oblikative Fondi vjetor dhe javor i orëve nëpër ciklet arsimore V – J V – J V – J V – J Gjithsej 1.Gjuha amtare, 21/1 21/1 21/1 21/1 84 2.Gjuha maqedone, për përcjellësit e bashkësive ku gjuha e tyre amtare është; shqipe, turke, serbe 13/1 13/1 10/1 10/1 46 3.Gjuha e huaj 10/1 10/1 10/1 10/1 40 4.Matematika 20/1 20/1 15/1 15/1 70 5.Biologjia 6/1 6/1 10/1 10/1 32 6.Gjeografia 6/1 6/1 5/1 5/1 22 7.Historia 6/1 6/1 9/1 9/1 30 8.Fizika 10/1 10/1 20 9.Kimia 10/1 10/1 20 Orët gjithsej 164 200 364 Numri i lëndëve 7 9 - Mësimi përgaditor për të rritu mbi 24 vite
Mësimi përgatitor zhvillohet në kohë të pacaktuar, dhe, varësisht nga rregullshmëria e kandidatit mund të zgjatë edhe më gjatë. Mësimi organizohet në marrëveshje me arsimtarin e lëndës gjegjëse, pa ndonjë orar të caktuar, me atë që, kandidati materialin e marrë duhet ta mësojë që të mund të vazhdojë më tutje. Rëndom, kandidati përgatitet nga një ose nga dy lëndë. Konsultimet bëhen në marrëveshje me kandidatin dhe arsimtarin. Për këtë merren vesh, sidomos kur arsimtari është në shkollën Qendrore ose në qendrën regjionale “Liria” ku edhe zhvillohet ky lloj mësimi. Çdo arsimtar i lëndës është i ngarkuar që ta zhvillojë mësimin, të mbajë konsultime me kandidatin. Notimi evidentohet pas mbarimit dhe mësimit të materialit të lëndës gjegjëse. Kandidatët japin provimin para komisionit tre anëtarësh për çdo lëndë veç e veç. Dëftesat jepen kur bëhet notimi i kandidatit nga të gjitha lëndët, por nuk është e përcaktuar koha e saktë, përkatësisht sesioni i provimeve.
-
Sesioni i provimeve
MËSIM PËRGADITOR PËR TË RRITUR
III (Viti )
Afati i nëntorit
- Gjeografi – 12 orë
- Bilogjia – 12 orë
- Historia – 12 orë
Afati i januarit
- Gjuhë Angleze – 20 orë
- Gjuhë Maqedone – 42 – 26 orë
- Gjuhë shqipe – 42 orë
- Маtematikë -40 orë
IV (Viti )
Afati I prillit
- Gjeografia -10 orë
- fizikë –20 orë
- kimi -20 orë
- Biologjia – 20 orë
- historia – 18 orë
Afati i qershorit –
- gjuhë angleze – 20 orë
- gjuhë maqedone – 42 -20 orë
- gjuhë Shqipe – 42 orë
- Маtematikë – 40 orë
-
Aktivi profesional
Sh F për të rriturit ,,A.S.Makarenko ” – SHKUP
Programi vjetor i punës së aktivit profesionale të grupit klasor
Aktivitetet e planifikuara Qëllimet Realizuesi Koha e realizimit Metodat dhe procedurat e zbatimit Përgatitja e programit vjetor të punës së aktivit profesional të punës. Për të zgjedhur tema për përpunimin e që janë më të dobishme për të gjithë mësuesit, subjektet që mësuesit kanë më nevojë në punën e tyre të gjithë mësuesit e klasave të ulta, pedagogu, drejtori, udhëheqësi i aktivit VIII puna në grupe, punë individuale Planifikimi i mësimdhënies përmes aplikimit të TIK Për të përmirësuar cilësinë e planifikimit përmes aplikimit të TIK të gjithë mësuesit e klasave të ulta IX-X puna në grupe, punë individuale, në varësi të nevojave të mësuesve Zhvillimi i instrumenteve për progresin e monitorimit dhe Vizitorët Cilësia dhe kuptimi i vërtetë i progresion të vizitorëve të gjithë mësuesit e klasave të ulta, pedagogu, XI-XII puna në grupe, punë individuale Raporti gjysmë-vjetor mbi suksesin e vizitorëve dhe zbatimin mësimit plotësues Rishikimin e rezultateve të vizitorëve në gjysmën e parë dhe përcaktimin e masave për përmirësimin e tyre të gjithë mësuesit e klasave të ulta, pedagogu I-II puna në grupe, punë individuale Promovimi multikulturalizmi dhe toleranca ndëretnike Miqësi, bashkëpunim, respekt për diversitetin, forcimi i marrëdhënieve ndëretnike të gjithë mësuesit e klasave të ulta, pedagogu, drejtori, udhëheqësi i aktivit, nxënësit III-IV puna në grupe, punë individuale Trajnimet, seminaret dhe raporti vjetor mbi suksesin e vizitorëve. Përmirësimi i cilësisë së mësimdhënies dhe të zhvillimit profesional të mësimdhënësve, rishikimin e rezultateve në fund të vitit shkollor të gjithë mësuesit e klasave të ulta, pedagogu V-VI puna në grupe, punë individuale Aktivi profesional i gjuhëtarëve
(Maqedonisht, shqip dhe anglisht)
Aktivitetet e planifikuara Qëllimet Realizuesi Koha e realizimit Metodat dhe procedurat e zbatimit Shqyrtimi planeve dhe programeve si dhe planifikimeve tematike –procesuae . Marveshje per hartimin e planifikimit procesual Te gjithe arsimtaret e aktivit . VIII Ndjekja dhe zbatimi i të gjitha metodave moderne të hartimit teprogram. Shqyrtimi I Eko –standardeve dhe integrimi I tyre ne planifikimn mesimor Marvesheje per hartimin e eko-standardeve Te gjithe arsimtaret e aktivit . IX-X Ndjekja dhe zbatimi i të gjitha metodave moderne të hartimit teprogram. Trajnimi i mësimdhënësve për zbatimin praktik të mësimdhënies aktive në realizimin e programeve mësimore. ligjerat :1.puna ne shkolle bashkohore .2.ore praktike per vitin e III3.diskutim per oren e mbajtur Arsimtaret e gjuhes dhe pedagogu XI-XII Zbatimi I metodave dhe formave bashkohore. Mësimin dhe mësimdhënien aktive interaktive.Aplikimi i mësimit aktiv në klasë në gjuhën maqedonase. MesimOre praktike me zbatimin mesimin aktiv nga gjuha maqedone IV Arsimtari I gjuhes maqedone I-II Zbatimi I metodave dhe formave bashkohore. Mësimin dhe mësimdhënien aktive interaktive.Aplikimi i mësimit aktiv në gjuhen shqip MesimOre praktike me zbatimin mesimin aktiv nga gjuha shqipe Arsimtari I gjuhes shqipe III-IV Zbatimi I metodave dhe formave bashkohore. Mësimin dhe mësimdhënien aktive interaktive.Aplikimi i mësimit aktiv në gjuhen shqip MesimOre praktike me zbatimin mesimin aktiv nga gjuha shqipe Arsimtari I gjuhes shqipe ; V-VI Zbatimi I metodave dhe formave bashkohore. Aktivi I arsimtarve te matematikes ,fizikes dhe Ar.Teknike
Aktivitetet e planifikuara Qellimet Realizues Koha e realizimit Metodat e realizimit Perpilimi I programit vjetor per pune te aktivit professional te kuadrit arsimor per vitin shkollor. Te perzgjedhen tem ate cilat do te punohen te cilat jane me te dobishme per arsimtaret ,tema te cilat arsimtaret kane me se shumti nevoje Te arsimtaret lendor,drejtori,pedagogu dhe arsimtari pergjegjes I aktivit VIII Pune grupore dhe individuale Planifikimi I mesimit perms zbatimit te TIK Te permisohet kualiteti I planifikimit perms zbatimit te TIK Te gjithe arsimtaret lendor IX–XII Pune grupore dhe individuale sipas nevojes Perpilim te instrumentit per ndjekje te te arriturave te vizitorve Shqyrtim real I kualitetit dhe te arriturave te vizitorve. Te gjithe arsimtaret lendor ,pedagogu XI–XIII Pune grupore dhe individuale Raporti I gjysemvjetorit per suksesin e vizitorve dhe realizimi I mesimit plotesues Shqyrtimi I rezultateve te te arriturave te vizitorve ne gjusemvjemtorin e pare dhe marja e masave per permisimin e e tyre Te gjithe arsimtaret lendor ,pedagogu I–II Pune grupore dhe individuale Promovim I tolerances nderetnike dhe multikulturalizmit Shoqerim ,socializim dhe rrespektim I te tjerve dhe rritja e raportve nderetnike Te gjithe te punesuarit . drejtori,pedagogu dhe vizitoret. III–IV Pune grupore dhe individuale Raport nga mbajtja e trajnimeve dhe seminareve dhe raporti vjetor I suksesit te vizitorve. Permisimi I kualitetit te mesimit dhe aftesim professional te arsimtarve dhe shqurtimi I te arriturave ne fund te vitit shkollor Te gjithe arsimtaret lendor ,pedagogu V–VI Pune grupore dhe individuale AKTIVI I ARSIMTARVE TE BIOLOGJISE DHE KIMIS
Planifikimi I aktivitetev Qellimet Realizues Koha e realizimit Меtodat dhe menyra e realizimit Perpilimi I programit vjetor per pune te aktivit professional te kuadrit arsimor. Te perzgjedhen tem ate cilat do te punohen te cilat jane me te dobishme per arsimtaret ,tema te cilat arsimtaret kane me se shumti nevoje Te gjithe arsimtaret dhe arsimtari pergjegjes I aktivit profesional VIII Pune ne grupe,dhe pune individuale Planifikimi I mesimit duke zbatue TIK Te permisohet kualiteti I planifikimit duke zbatue TIK Te gjithe arsimtaret lendor IX-XII Pune ne grupe,dhe pune individuale sipas nevojes nga arsimtaret Perpilim te instrumentit per ndjekje te vizitorve Shikim te kualitetit gjate perparimit te vizitoreve Arsimtaret lendor ,pedagogu XI-XII Pune ne grupe,dhe pune individuale Raporti I gjysemvjetorit per suksesin e vizitorve dhe realizimi I mesimit plotesues Shqyrtimi I rezultateve te te arriturave te vizitorve ne gjusemvjemtorin e pare dhe marja e masave per permisimin e e tyre Arsimtaret lendor ,pedagogu I-II Pune ne grupe,dhe pune individuale Promovim I tolerances nderetnike dhe multikulturalizmit Shoqerim ,socializim dhe rrespektim I te tjerve dhe rritja e raportve nderetnike Te gjithe arsimtaret drejtori,pedagogu dhe vizitoret III-IV Pune ne grupe,dhe pune individuale Raport nga mbajtja e trajnimeve dhe seminareve dhe raporti vjetor I suksesit te vizitorve. Permisimi I kualitetit te mesimit dhe aftesim professional te arsimtarve dhe shqurtimi I te arriturave ne fund te vitit shkollor Arsimtaret lendor ,pedagogu V-VI Pune ne grupe,dhe pune individuale PROGRAMI VJETOR PER PUNE I AKTIVIT PROFESIONAL TE KUADRIT ARSIMOR PER GJEOGRAFI DHE HISTORI
Planifikimi I aktivitetev Qellimet Realizues Koha e realizimit Меtodat dhe menyra e realizimit Perpilimi I programit vjetor per pune te aktivit professional te kuadrit arsimor per gjeografi dhe histori. Te perzgjedhen tem ate cilat do te punohen te cilat jane me te dobishme per arsimtaret ,tema te cilat arsimtaret kane me se shumti nevoje Te gjithe arsimtaret e gjeografise dhe historis,pedagogu,drejtori, dhe arsimtari pergjegjes I aktivit profesional VII Pune ne grupe,dhe pune individuale Planifikimi I mesimit duke zbatue TIK Te permisohet kualiteti I planifikimit duke zbatue TIK Te gjithe arsimtaret e gjeografise dhe historis IX-X Pune ne grupe,dhe pune individuale dhe varsisht sipas nevojes edhe arsimtare te tjere Perpilim te instrumentit per ndjekje te vizitorve Shikim te kualitetit gjate perparimit te vizitoreve Te gjithe arsimtaret e gjeografise dhe historis XI-XII Pune ne grupe,dhe pune individuale Raporti I gjysemvjetorit per suksesin e vizitorve dhe realizimi I mesimit plotesues Shqyrtimi I rezultateve te te arriturave te vizitorve ne gjusemvjemtorin e pare dhe marja e masave per permisimin e e tyre Te gjithe arsimtaret e gjeografise dhe historis dhe pedagogu I-II Pune ne grupe,dhe pune individuale Promovim I tolerances nderetnike dhe multikulturalizmit Shoqerim ,socializim dhe rrespektim I te tjerve dhe rritja e raportve nderetnike Te gjithe arsimtaret e punesuar,drejtori,pedagogu dhe vizitaoret III-IV Pune ne grupe,dhe pune individuale Raport nga mbajtja e trajnimeve dhe seminareve dhe raporti vjetor I suksesit te vizitorve. Permisimi I kualitetit te mesimit dhe aftesim professional te arsimtarve dhe shqurtimi I te arriturave ne fund te vitit shkollor Te gjithe arsimtaret e gjeografise dhe historis dhe pedagogu V-VI Pune ne grupe,dhe pune individuale